terça-feira, 25 de maio de 2010

Two languages - Dois idiomas

Today a friend of mine gave me a suggestion that i thought it would be interesting to accept. He said that i should post in both English and Portuguese, so that people who can't read the posts written in English could also follow the project. So, from now on i'm going to post in two languages, English and Portuguese.

Hoje um amigo meu me deu uma sugestão que eu achei que seria interessante aceitar. Ele disse que eu deveria postar tanto em Inglês quanto em Português, dessa maneira pessoas que não leêm em Inglês poderiam acompanhar o projeto. Portanto, de agora em diante estarei escrevendo em duas línguas, Inglês e Português.

Now, the interesting part. To keep the blog up to date with what i'm doing, i'm working in how i'm going to show the tweets in the LCD and the integration with the Java code. Once this is done i'll post the results. For now, that's what i got.

Agora a parte interessante. Pra manter o blog atualizado com o que eu estou fazendo, estou trabalhando em como mostrar os tweets no LCD e na integração com o código Java para a verificação de novos tweet. Assim que finalizar posto os resultados. Por enquanto isso é o que tenho.


0 comments:

Postar um comentário